onsdag den 31. oktober 2007

stil

en god dag i Bo´s liv

hej, det er mig der er Bo. Og nu vil
jeg sige hvad der skete en dag den 8/9 06.
En morgen 07.30 der skulle jeg i skole.
Da jeg kommer der over, så er der en ny pige.
Hun hedder Camilla, hun ser meget sød ud,
hun har lyst hår og blå øjne.
Jeg tror godt, at jeg kan lide hende.
Tror også godt, at hun kan lide mig.
Efter to uger så har vi skrevet sammen over mobil.
Om vi godt ku lide hinanden.
Det siger hun at hun godt kan lide mig.
Da hun siger at jeg er meget smuk og sød ud.
jeg tror jeg godt at hun kan lide mig.
Når vi er i skole så siger vi ikke noget.
Jeg tror at jeg i morgen.Vil gå hen til Camilla og sige.
Vil du komme sammen.Ved ikke om jeg tør.
For vil ikke skrive det over mobil.
for det kan jeg ikke lidedet synes jeg er forkert.
Jaa!!! så er det nu jeg gør det,jeg vil gå hen til Camilla og sige.
Vil du komme sammen.
Ja nu gør jeg det Camilla vil du komme sammen.
Hun siger du er jo meget sød og smuk
.man jeg har Jesper.
HVAD har du???? ja jeg har Jesper.
Han kom i går lide som dig.
Også sagde jeg ja.
Men vi kan da godt være venner…:)

Ingen kommentarer: