tirsdag den 13. november 2007

Ansøgning vedrørende stilling som kasseassistent i Aktiv Super

J
eg har set Jeres annonce på Elevplads.dk og det er med glæde at jeg søger stillingen som kasseassistent i Aktiv Super.

Min baggrund er 9 års skolegang på Byskolen efterfulgt af 1 år på Bakkeby Efterskole.

Som person er jeg aktiv, stabil og ansvarsbevidst. Endvidere er jeg social og holder af at arbejde med andre mennesker. Jeg vægter at have et godt forhold til kollegaer og synes at kundekontakt skal være positiv og professionel.

Min fritid bruger jeg på tennis i Bakkeby Tennisklub og så har jeg en hund, Balder, som jeg også bruger meget tid på. Også venner og familie bruger jeg meget tid med.

Jeg I finder min ansøgning interessant og håber at høre fra Jer.

Med venlig hilsen


Belinda von Jensen

Ingen kommentarer: